שר התקשורת קרעי: "גלנט נכנע לסרבנות"

    אסתי פלד 2 Comment on שר התקשורת קרעי: "גלנט נכנע לסרבנות"

    שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "אומרים שגלנט אמיץ, בעיני הוא לא אמיץ, הוא נכנע. הוא מראה לאנשים שזה עוזר לכתוב מכתבי סרבנות. אסור לתת לזה לגיטימציה" | האזינו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי התראיין לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר", והתייחס להצהרתו של שר הביטחון יואב גלנט שקרא לעצור את החקיקה: "מה ששר הביטחון עשה זה תעודת הכשר לסרבנות. במקום לטפל בסרבנים הוא נכנע להם. זה ביטול הדמוקרטיה. השלטון עובר למי שמחזיק בו בכח הזרוע".

    "אנחנו עשינו לילות כימים בוועדות הכנסת. זה היה בלון ניסוי, הם לא מפסיקים את ההפגנות גם אחרי הוגעת גלנט, ידינו מושטת כבר שלושה חודשים באוויר" המשיל קרעי. "נתניהו יחליט אם לפטר אותות. לדעתי, אם הוא לא יודע לשמור על המדיניות של הממשלה, הוא בבעיה".

    "רק שניים מהליכוד הודיעו שלא יצביעו. כל השאר שמתנגדים, אומרים את דעתם אבל בשעת מעשה הם יצביעו" הוסיף השר. "אומרים שגלנט אמיץ, בעיני הוא לא אמיץ, הוא נכנע. הוא מראה לאנשים שזה עוזר לכתוב מכתבי סרבנות. אסור לתת לזה לגיטימציה".

    "אי אפשר להשאיר החלטות ציבוריות בידי בג"ץ בלבד. אנחנו מחזקים את המשילות, ומביאים לכך שיהיה ייצוג לכל חלקי העם בבית המשפט" הסביר קרעי. "אני מבין מה קורה לאנשי השמאל. מי שצופה שעה אחת במהדורות החדשות, אתה חושב שאנחנו בסוף העולם, ואז הם יוצאים להפגין. מה אנחנו סך הכל רוצים? להביא גיוון לבית המשפט".

    בעניין הרפורמה שלו בשוק התקשורת אמר השר: "אנחנו עמלים בימים אלו על פתיחת שוק הרדיו לתחרות. יש צוות מקצועי שעובד על זה, זו שערוריה שרוב התדרים בידי השידור הציבורי. בשבועות הקרובים זה ישתנה".

    האזינו לריאיון המלא:

     

     



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      קרעי אתה חתיכת איש עלוב וממורמר, המכללה ברומניה מבקשת בחזרה את התואר.

    2. 1

      מי נתן לך תואא קרעי. זאת תעודה מזויפת . תשרת בצבא תלחם למעננו . אחר כך תדברו